Fényűző megjelenéssel lépett színre a legújabb Peugeot 308, amely a dízel technológia iránti elkötelezettségével hódít.

Az elsőként világító emblémát ékesített megújult Peugeot 308 lágyhibrid, plugin hibrid, dízel és elektromos változatokban készül.
A Peugeot 2021 márciusában mutatta be a kompakt szegmensben versenyző harmadik generációs 308-as modelljét, amely most egy megújult változattal bővült.
A megújult frontrészen egyedi lámpatestekkel, most először világító emblémával és aerodinamikailag optimalizált lökhárítóval találkozhatunk.
A legújabb modellek két új, lenyűgöző kék fényezéssel érkeznek, amelyek igazán felkeltik a figyelmet. Emellett a járművek frissített 17-18 colos felniket büszkélkedhetnek, míg a hátsó lámpák és a lökhárítók modernizált dizájnja még dinamikusabb megjelenést kölcsönöz nekik.
A 3008-as és az 5008-as modellekből már jól ismert, vadonatúj műszerfal nem került be a 308-asba, viszont az i-Cockpit 10 colos digitális műszeregysége friss 3D grafikákkal kápráztat el. A magasabb felszereltségű változatok belső tere Alcantara borítással, egy 10 hangszórós Focal prémium hifi rendszerrel, hangulatvilágítással és masszírozós ülésekkel szolgálja ki az utasok kényelmét.
Az ötajtós és 598-1487 literes csomagterű kombi változatokban készülő 308-as 145 lóerős lágyhibrid alapmodelljében egy 1,2 literes 3 hengeres turbós benzinmotor és egy hatfokozatú duplakuplungos automata váltó található.
A 195 lóerős és 85 kilométeres elektromos hatótávval rendelkező plug-in hibrid "szíve" egy 1,6 literes, négyhengeres turbóbenzines motor, amely mellett egy 17,2 kWh kapacitású akkumulátor és egy hétfokozatú duplakuplungos automata váltó is helyet kapott. Ez a dinamikus párosítás nemcsak erőt, hanem hatékonyságot is biztosít, lehetővé téve a zökkenőmentes városi közlekedést és hosszabb utazásokat egyaránt.
A dízelmotorral szerelt új 308-as az egyetlen, amely még nem elektrifikált hajtáslánccal rendelkezik. Az autó szívét egy 1,5 literes, négyhengeres turbódízel erőforrás adja, amely 130 lóerőnyi teljesítménnyel mozgatja a kerekeket, mindezt egy nyolcfokozatú automata váltón keresztül.
A franciaországi Mulhouseban gyártott és ősztől rendelhető újdonság elektromos verziója, az E-308 elsősorban 154 lóerős teljesítményéről, 58,4 kWh kapacitású akkumulátoráról és az eddiginél 37 kilométerrel nagyobb, 452 kilométeres hatótávjáról ismerszik meg.
100 kW-os DC-töltővel ideális esetben 32 perc alatt letudható egy 20-80 százalékos töltés.