Kreatív Online – A Szerencsejáték Zrt. válasza az óriásplakátokkal kapcsolatban

A lottónyerteseknek azt ajánlja, hogy az AI helyett őket kérdezzék, ha diszkréten szeretnék felvenni nyereményüket.
A napokban jelent meg az Óriásplakátok kérdezik: mégis hogyan épült be az AI az emberi kommunikációba? című cikkünk, amelynek megjelenése előtte Facebook-oldalunkon is megkérdeztük olvasóinkat, szerintük vajon mi állhat a plakátok mögött?
Bár az idő múlásával világossá vált, hogy egy művész kreatív koncepciójáról és alkotásairól van szó, sokan meglepetten tapasztalták, hogy a lottónyereményre utaló plakát miatt az akciót a Szerencsejáték Zrt.-nek tulajdonították.
A Dot Creative, a közösségi média platformok szakértője, éberen figyelte a helyzet alakulását, és azonnal észrevette a felmerülő lehetőséget. Ennek eredményeként egy figyelemfelkeltő poszttal gyorsan reagáltak a szituációra.
"A 68 éves Ötöslottó Magyarország egyik legismertebb márkája, a felnőtt lakosság 98 százaléka ismeri, talán ezért gondoltak sokan a vállalatra. A Szerencsejáték Zrt.-vel ennek apropóján azt gondoltuk, ez egy érdekes lehetőség arra, hogy megmutassuk, a vállalat kiemelt figyelmet fordít a felelős játékszervezésre és a játékosok személyes adatainak védelmére. A nyertesek adatai nem kerülhetnek nyilvánosságra, és a társaság biztosítja azt, hogy a nyeremények biztonságosan átvehetők legyenek.
"Íme, elkészült a közösségi média tartalom, amely természetesen tisztában van azzal, hogy gyakran fordulunk az AI-hoz kérdéseinkkel. Azonban, amikor a lottó kerül szóba, a Szerencsejáték Zrt. mint szakértő örömmel áll a fogyasztók rendelkezésére" - nyilatkozta Dobos Gábor, a Dot Creative kreatív igazgatója.
A Szerencsejáték Zrt. szolgáltatásairól és a felelős játékszervezésről bővebb információkat ezen a linken találhattok.