Ilyen még sosem volt hazánkban: megérkezett az első Auchan, ahol nem találkozunk személyzettel!


Hamarosan megnyitja kapuit az Auchan legújabb, innovatív okos értékesítési pontja Magyarországon. Ez a különleges kereskedelmi egység teljesen személyzet nélküli, így a vásárlók számára mindössze az OkAuchan applikációra van szükségük ahhoz, hogy belépjenek az üzletbe, vásárlást végezzenek, fizessenek és távozzanak. Ez a megoldás már Nyugat-Európában és a tengerentúlon is egyre népszerűbb, mivel 24/7 elérhetőséget biztosít, lehetővé téve a gyors és kényelmes vásárlást bármikor. A vállalat szerint ez a széleskörű vásárlási forma különösen hasznos lehet azokban a településekben, ahol a kisboltok megszűnése miatt már nincs lehetőség helyben történő vásárlásra.

Az új Auchan Go tereprendezési munkálatai már elkezdődtek Újbudán, a Bikás park szomszédságában, a XI. kerületi Bártfai utca és Vahot utca sarkán. Az üzlet az albertfalvai Auchan hipermarket támogatásával fog működni, és várhatóan február végén nyit meg.

Az új üzletformátum mindössze 18 négyzetméteres lesz, 0/24-es nyitvatartással. Fontos, hogy könnyű legyen installálni és később máshol is tesztelni lehessen.

A személyzet nélküli bolt működéséhez a GDPR előírásainak szigorú betartása szükséges, amelyet egy mesterséges intelligenciával támogatott kamerarendszer és egy súlyérzékelő polcrendszer biztosít. A vásárlók az OkAuchan alkalmazáson keresztül léphetnek be az üzletbe, ahol minden vásárlási folyamatot az applikáción belül intézhetnek, így a vásárlás élménye egyszerűbbé és gördülékenyebbé válik.

A vállalat elkötelezett a bolt környezetének szépítése iránt, ezért fákat és cserjéket ültet a közvetlen közelében, valamint megújítja a járdaburkolatot. A járművek távoltartása érdekében szikladarabokat helyeznek el, hogy megóvják a természetes élőhelyet, amely harmonikusan illeszkedik a bolt fahatású borításához, melyet növényekkel díszítenek. A zöldítési munkálatokra márciusban kerül sor, amikor az időjárás kedvezőbbé válik. Az Auchan Go célja, hogy minimalizálja az ESG hatásokat, ezért a fizikális blokk elhagyásával és energiatakarékos megoldások alkalmazásával igyekszik fenntarthatóbbá tenni működését.

A hazánkban újdonságnak számító bolti modell három fő célcsoportra fókuszál, és a kínálatát ennek megfelelően alakítja ki, figyelembe véve a jogszabályi elvárásokat is. A parkot és játszóteret látogató családosok számára a gyerekeknek szánt harapnivalók, kekszek és frissítők állnak rendelkezésre. A sportolóknak izotóniás italokat és energiaszeleteket kínálnak, míg a környéken élők alapvető élelmiszereket találhatnak a polcokon. Az ételintoleranciával küzdők sem maradnak ki, számukra is elérhetők speciális termékek. Az alkoholt és korhatárhoz kötött árucikkeket viszont nem forgalmazzák, így biztosítva a családbarát környezetet. A népszerű sajátmárkás termékek jelenléte azonban extra értéket és exkluzivitást ad az értékesítési pontnak.

"Ez az új formátum az Auchan Magyarország számára egy izgalmas pilot projekt, amelyet több helyszínen is szeretnénk tesztelni. Ezzel a megoldással az Auchan lesz az országban az egyedüli kereskedelmi lánc, amely egyszerre kínálja a legkisebb, mindössze 18 négyzetméteres, és a legnagyobb, 15 000 négyzetméteres értékesítési pontját, mint például a Dunakeszi Auchan. Ez jól tükrözi elkötelezettségünket, hogy minden vásárlási helyzetre megfelelő megoldást nyújtsunk. Nyitottak vagyunk az innovatív, vásárlói értéket teremtő új formátumokra, és elkötelezettek vagyunk abban, hogy minden igényt kielégítsünk. A koncepció második lépésében e-kereskedelmi átvételi ponttal is szeretnénk bővíteni új üzletünket, összhangban a többcsatornás modellünkkel" - nyilatkozta Nagy Attila, az Auchan Magyarország értékesítési igazgatója.

Related posts